/Files/images/3а.jpg

ГУСАРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОТОКОЛ № 2

Засідання педагогічноїради

13.02.2018

Голова педагогічної ради - Чернік В.В.

Секретар - Целіковська Г.В.

Присутні 17 ( список додається).

Порядок денний:

1. Про результати вибору та замовлення підручників для 5 класу.

(доповідач Сінєковас В.В.)

2. Про вивчення рівня вихованості учнів. (доповідач Петренко Л.М.)

3. Про виконання рішень попередньої педради. (доповідач Чернік В.В.)

1.СЛУХАЛИ:

Сінєковас В.В. заступник директора з навчально-виховної роботи,сказала, що з 05 лютого по 13 лютого вчителі школи мали можливість ознайомитися на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти з проектами підручників для 5 класу.

1. ВИСТУПИЛИ:

Шеремет Н.В.вчитель української мови та літератури, зазначила, що їх вибір «Українська мова. 5 клас» (автори Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т.) та «Українська література. 5 клас» (автор Авраменко О. М.).

Вчителі математики Сінєковас В.В., Долуда Л.О., ПетренкоЛ.М.провели аналіз своїх підручників і аргументували свій вибір на користь підручника «Математика. 5 клас» (авторІстер О.С.)

Ярошенко Т.В. вчительбіології,та географії,познайомила колег зі своїм вибором підручників, а саме: «Природознавство. 5 клас» (автори Ярошенко О.Г, Бойко В. М.). Підручник добре ілюстрований, що допоможе краще зрозуміти викладений матеріал параграфа. Правила і визначення понять вміщено на кольорових плашках. Опрацювання кожного параграфа завершується самоперевіркою набутих знань і вмінь, причому завдання диференційовані. Цікава рубрика «Станьте дослідниками».

Целіковська Г.В. та Денисенко Л.І. вчителі російськоїмови та зарубіжноїлітератури, сказали, що вибору підручників немає. Представлений підручник «Російська мова (5-й рік навчання) для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. 5клас» (автор Давидюк Л. В.),недосконалий, з помилками. Підручник містить велику кількість вправ для читання, роботи з текстом, але мало вправ для відпрацювання орфографічної зіркості, на закріплення вивченого матеріалу, вправ до уроків із розвитку мовлення. Рубрика «Орфографічна розминка» містить матеріал із знаками, які не відповідають знакам алфавіту російської мови. А от «Зарубіжна література. 5 клас» (автор Волощук Є. В.) цікавий підручник, автор використовує різні форми роботи. У підручнику вміщено художні твори, відомості про їхніх авторів, висвітлено літературні явища та наукові поняття, містить інформаційні й художні тексти

Рукасов О.М.вчитель основ здоров’я,розповів про свій вибір. Це «Основи здоров’я. 5 клас» (автори Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.).

На конкурс з основ здоров’я було запропоновано роботи двох авторських колективів. Підручник «Основи здоров’я. 5 клас» (автори Бех І. Д., Воронцова Т.В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.), «Алатон» створено відповідно до програми з основ здоров’я для учнів 5 класу. Він у повному обсязі реалізує наскрізну лінію «Здоров'я і безпека». Зміст підручника спрямовано на розвиток життєвих навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки і гармонійного розвитку учнів. Питання екологічної безпеки і сталого розвитку розглядаються у розділі «Безпека у побуті і навколишньому середовищі», питання громадянської відповідальності — у розділі «Соціальне благополуччя», а питання підприємливості – через формування психосоціальних компетентностей у всіх розділах підручника. Питання фінансової грамотності представлено окремими прикладами. Підручник орієнтовано на використання сучасних педагогічних технологій, зокрема інтерактивних методів, що є найефективнішим для формування сприятливих для здоров’я життєвих навичок. Підручник відповідає найкращим світовим практикам і був створений у співпраці з міжнародними експертами ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, ВООЗ, містить теми уроків-тренінгів за курсом «Вчимося жити разом», який пройшов успішну апробацію у навчальних закладах України, у тому числі і у нашій школі.

Вчителі англійської мовиКоваленко О.А., Левенець Н.М. зупинили вибір на «Англійська мова (5-й рік навчання). 5 клас»(автор Карпюк О.Д.).

1.ПОСТАНОВИЛИ:

Обрати із переліку підручників для 5 класу такі: «Українська мова. 5 клас» (автори Єрмоленко С. Я., Сичова В. Т.) та «Українська література. 5 клас» (автор Авраменко О. М.).«Математика. 5 клас» (автор Істер І.С.). «Природознавство. 5 клас» (автори Ярошенко О. Г, Бойко В. М.). «Російська мова (5-й рік навчання) для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. 5 клас» (автор Давидюк Л. В.) «Зарубіжна література. 5 клас» (автор Волощук Є. В.) «Основи здоров’я. 5 клас» (автори Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.). «Англійська мова (5-й рік навчання). 5 клас» (автор Карпюк О. Д.).

2. СЛУХАЛИ:

Заступник директора з виховної роботи Петренко Л.М. повідомила про вивчення рівня вихованості учнів. Вона зазначила, що в навчальному закладі постійно проводиться робота, щодо формування в учнів загальновизначених

цінностей та якостей особистості.

2. ПОСТАНОВИЛИ:

1. Класним керівникам 1-11 класів

1.1. Взяти до відома та використовувати в подальшій роботі результати

моніторингу рівня вихованості учнів. Термін: з 13.02.2018

1.2.Продовжити роботу щодо формування в учнів загальновизначених

цінностей та якостей особистості з використанням сучасних педагогічних

технологій. Термін: протягом ІІ семестру 2017/2018 навчального року

2. Вихователю групи продовженого дня та класним керівникам 1-4-х класів:

2.1. Удосконалити роботу щодо формування в учнів пізнавальної активності, відповідального ставлення до розумової праці; розвивати ініціативність, творчість у праці. Термін: протягом ІІ семестру 2017/2018 навчального року

3. Класним керівникам 5-9-х класів:

3.1. Удосконалити роботу щодо формування в учнів ціннісного ставлення до держави, до себе, сім’ї, родини, людей; ціннісного ставлення до праці; ціннісного ставленняь до мистецтва. Термін: протягом ІІ семестру 2017/2018 навчального року

4. Класним керівникам 10-11-х класів:

4.1. Удосконалити роботу щодо формування в учнів навичок самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення. Підвищити рівень ставлення вихованців до суспільства (правова культура, толерантність), навчання та самоосвіти. Термін: протягом ІІ семестру 2017/2018 навчального року.

3.СЛУХАЛИ:

Директора школи Черніка В.В. про виконання рішень попередньої педради. Всі рішення попередньої педагогічної ради виконуються вчасно. Педагогічний колектив під керівництвом адміністрації школи виконує всі завдання, поставлені перед ним.

3. ПОСТАНОВИЛИ:

Інформацію взяти до відома.

Голова педагогічної ради В.В.Чернік

Секретар Г.В. Целіковська

ГУСАРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Витяг з ПРОТОКОЛУ № 7

Засідання педагогічної ради

від 25.04.2018

Голова педагогічної ради - Чернік В.В.

Секретар - Коваленко О.А.

Присутні 18 ( список додається).

Порядок денний:

1. Про вибір підручників для учнів 5-го класу у 2018/2019 навчальному році. (доповідач Сінєковас В.В.)

1. СЛУХАЛИ:

Сінєковас В.В., заступника директора з навчально-виховної роботи, якасказала, що вчителі школи мали можливість ознайомитися на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти з проектами підручників для 5 класу.

1. ВИСТУПИЛИ:

Вчитель інформатики Сінєковас В.В., яка аргументувала свій вибір на користь підручника «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ривкінд Й.Я. Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Вчитель історії Чернявська О.І. зазначила, що її вибір «Вступ ло історії» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.:

Гісем О.В.

1. ПОСТАНОВИЛИ:

Обрати із переліку підручників для 5 класу такі:

· «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ривкінд Й.Я. Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

· «Вступ ло історії» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гісем О.В.

/Files/images/1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1207

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.